Handelsbetingelser

Betaling.

A.Florisson modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

A.Florisson bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Ekspediton og levering.

Ekspedition 1- 3 hverdage efter givet ordre. Der tages forbehold for ferie, sygdom eller andet udefrakommende forhold som kan give forsinkelse af ekspedition samt levering.

Der tages forbehold for udgåede størrelser og vare som ikke kan leveres. Kunden får hm besked herom efter afgivet ordre.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

A.Florisson dækker returneringsomkostninger i et rimelig omfang.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Evt. retunering modtages ikke uden forudgående aftale med A.Florisson.

Ved reklamation rettes henvendelse til:

A.Florisson
Bjergegade 1D
3000 Helsingør
Aliceflorisson@hotmail.dk

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes bankoplysninger fremsendes til A.Florisson. 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Varene skal fremsendes i original indpakningen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på aliceflorisson@hotmail,dk.

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her Fortrydelsesformular

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Aliceflorisson@hotmail.dk